" />

Categorieën

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestellingen bij KubusWonen.nl worden op 2 manieren bezorgd: per post of door onze eigen Bezorgdienst. Kubus Wonen heeft een eigen bezorgdienst, hierdoor kunnen wij u bestelling met alle zorg en nauwkeurigheid bij u thuis bezorgen. 

Gratis bezorging door KubusWonen.nl

Afhankelijk van het aankoopbedrag en het artikel bezorgen wij gratis door heel Nederland. Wij nemen contact met u op voor het maken van een bezorg afspraak door onze bezorgdienst. We streven ernaar om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Een groot deel van de verzendingen hebben we dan ook in eigen beheer. Wij doen ons uiterste best om samen met u een geschikte leverdatum in te plannen.

Boven € 999,- gratis levering.
€ 750,- tot € 998,- komen er € 50,- bezorgkosten bij.
€ 499,- tot € 749,- komen er € 75,- bezorgkosten bij.
€ 000,- tot € 499,- komen er € 100,- bezorgkosten bij.


Eetkamerstoelen, woonaccessoires en kleinmeubels worden gratis verzonden via postbedrijf of door onze eigen bezorgdienst.

Per post

Als uw bestelling per post verstuurd word ontvangt u per e-mail een Track & Trace e-mail van KubusWonen.nl In de Track & Trace e-mail staat een URL (internetadres) van het postorderbedrijf waar u de code kan invullen voor het volgen van uw pakket. 
  

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

KubusWonen.nl streeft ernaar om uw bestelling binnen het aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Levertijden zijn verschillend per artikel. Bij elk artikel staat aangegeven wat de desbetreffende levertijd is. 
 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

KubusWonen.nl heeft een vestiging in Culemborg waar onze showroom en magazijn is gevestigd. Indien uw artikelen van uw bestelling binnen zijn gekomen in ons magazijn, neemt één van onze medewerkers van Kubus Wonen contact met u op voor het maken van een afhaalafspraak.
 

Wat gebeurt er als verschillende artikelen een verschillende levertijd hebben?

Bij KubusWonen.nl kan het voor komen dat de verschillende artikelen in uw winkelwagen verschillende levertijden hebben. Dit betekent dat u rekening moet houden met de levertijd die het langst duurt. Kubus Wonen werkt niet met het uitleveren van een bestelling in delen. 
 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb doorgegeven?

Mocht je per ongeluk een incorrect afleveradres ingevoerd hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij kosteloos u afleveradres aanpassen. Mocht het pakket verzonden zijn per post en indien wij dit retour krijgen dan wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug naar u overgeboekt en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte adres.


 
Wilt u op de hoogte blijven van onze acties en nieuwe modellen? Vul dan uw e-mail adres in.

Geachte klant,
 Op maandag 14 december heeft het kabinet besloten dat Nederland een vergaande lockdown in gaat. Onder andere niet-essentiële winkels moeten de deuren sluiten tot en met 19 januari. 

Hieronder informeren wij u in hoeverre deze maatregelen gevolgen hebben voor u en ons.


Webshop bestellingen:
Het bestellen en uitleveren van uw bestellingen geplaatst op onze webshop zullen vooralsnog onder de huidige omstandigheden uitgeleverd worden
 
Showroom:

Onze showroom is vanaf heden t/m 19 januari 2021 gesloten.


Heeft of had u een afspraak gepland voor een verkoopgesprek, het maken van een offerte en/of proefzitten, neemt u dan contact op met:  0641950750

 Afhalen en leveren van goederen:
Het uitleveren van uw bestellingen geplaats in onze showroom zal onder de huidige omstandigheden vooralsnog geen hinder ondervinden.

Het afhalen van goederen blijft ook mogelijk enkel op afspraak. Bij ons magazijn is duidelijk aangegeven welke richtlijnen u dient te volgen. Wij volgen de ontwikkelingen van het RIVM nauwlettend. Bij wijzigingen in richtlijnen welke gevolgen hebben voor onze samenwerking zullen wij u direct informeren.


Kantoor bereikbaar:
Ons kantoor blijft per mail en telefonisch bereikbaar. 

Via telefoonnummer: 0345549810
Via whattsapp : 0641950750
Via mail: info@kubuswonen.nl


We will meet again!