Betaalmethodes
Op onze website kunt u betalen met de volgende methodes:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
- Bank Transfer
- Actie of kortingsbonnen van Decozit
Het is bij ons niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Betaling mislukt
Zodra een betaling mislukt is ontvangt u direct een mail van ons dat de betaling niet ontvangen is. Wilt u het artikel toch bestellen kunt u in uw winkelwagen de bestelling opnieuw afronden. Als de betaling weer mislukt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. wij helpen u graag verder. Wilt u het artikel toch niet bestellen? Dan hoeft u niks meer te doen.
Factuur
Al onze facturen worden na bestelling direct per mail verzonden. Mocht u uw factuur kwijt zijn of de mail verwijdert hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met behulp van het ordernummer in uw bestelhistorie zorgen wij er voor dat we de factuur via de mail naar u toe sturen. Al onze prijzen zijn incusief btw. Op onze facturen is het btw-bedrag altijd aangegeven.
Zakelijk
Doet u een zakelijke bestelling? Volg dan het bestelproces zoals gewoonlijks en klik voor het betalen de optie
"Zakelijk" aan. Als u voor deze optie kiest kunt u de bedrijfsgegevens invullen naar wie de factuur verzonden zal worden. De btw staat altijd aangegeven op onze facturen.
Vragen?
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben met bovenstaande informatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice en vernemen wij deze graag van u.