Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

KUBUS WONEN BEZORGEN - VERZENDEN - AFHALEN

KWALITEIT EN SERVICE STAAN BIJ ONS VOOROP

Bezorging door Kubus Wonen Bezorgdienst  

Kubus Wonen beschikt over een eigen bezorgdienst. Bij grote producten zal over het algemeen de bestelling bezorgd worden door onze eigen bezorgdienst. Zodra alle artikelen van jouw bestelling bij ons in het magazijn in Culemborg binnen zijn, neemt onze afdeling planning contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Wij doen ons uiterste best om samen met u een geschikte leverdatum in te plannen. Onze bezorgtijden worden ingedeeld in blokken van 2 à 3 uur, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen.  

Bezorging via POSTNL

Kleine producten worden bezorgd door onder andere DHL/POSTNL/UPS/DPD bezorgdiensten. Ook hier word je per mail of telefonisch op de hoogte gehouden wanneer je de bestelling kan verwachten. Bij al deze bezorgdiensten ontvang je een trackingcode in de e-mail om de bestelling te volgen. Kleine pakketten die geleverd worden door DHL/POSTNL/UPS/DPD brengen wij € 6,95 bezorgkosten in rekening bij aankopen onder de 50,- euro.

Verzending & Bezorging naar de Waddeneilanden

Levering op de Waddeneilanden is mogelijk. Vaak worden hier wel extra kosten voor in rekening gebracht, zeker bij grotere artikelen. De extra kosten is afhankelijk van de grootte en gewicht.
Neem hiervoor contact met ons op via 0345 - 54 98 10 of via info@kubuswonen.nl  

Hoe wordt mijn artikel geleverd?

Indien je een groot artikel hebt besteld zoals een kast of bank, dan wordt het met onze eigen bezorgservice geleverd. Kleinere artikelen kunnen ook wel met een van onze bezorgpartners worden geleverd. Dit is afhankelijk van het artikel.

Plaats maken voor uw nieuwe meubel

Jij weet waar het nieuwe meubel komt te staan. je help ons wanneer je die plaats vooraf vrij maakt. 

Ik woon op een bovenverdieping. Hoe zit het met de levering van mijn artikel?

Wij leveren onze producten gratis op de begane grond. Indien je op de eerste, tweede of derde etage woont (met of zonder lift) rekenen we 95 euro aan ETAGETOESLAG. Woon je op de vierde etage of hoger, dan rekenen we ook 50 euro extra bezorgkosten en leveren we alleen indien er een lift aanwezig is. -

  • Bezorgen begane grond | 0,- 

  • Bezorgen verdieping 1e, 2e of 3e etage (met en zonder lift) | 95,-  

  • Bezorgen verdieping 4e etage of hoger (alleen met lift) | 95,- + 50,- In totaal 145,- euro  

 

Let op

Vergeet niet om de deuropeningen, trappenhuizen en lift op te meten voor we van start gaan met het bestellen en het leveren van uw product. Mocht de inzet van een verhuislift noodzakelijk zijn bij de levering, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan. Enkele artikelen uit onze collectie zijn te zwaar om zonder lift te bezorgen. Dit staat bij de desbetreffende producten aangegeven. In dit geval dient er een lift geregeld te worden waar het meubel mee op de desbetreffende etage (eerste etage of hoger) bezorgd kan worden. De kosten voor een dergelijke lift zijn voor de klant. Helaas is het niet mogelijk om oude meubels mee terug te nemen.

Niet thuis voor een leverafspraak met Kubus Wonen?

Je hebt de mogelijkheid om tot drie werkdagen voor levering, de leverdatum kosteloos te verzetten met onze eigen bezorgservice voor grotere meubelen. Zorg dat er iemand thuis is op het afgesproken tijdstip. Als wij niemand thuis treffen, zijn wij genoodzaakt 89,- euro kosten in rekening te brengen. Je vindt dan een bericht in de brievenbus. Je belt in zo`n geval met onze klantenservice 0345 54 98 10 om een nieuwe afspraak te maken. 

Niet thuis voor levering van één van onze koerierdiensten?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.

  • PostNL doet in dit geval een notificatie via de mail verzenden, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal zeven dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar de afzender.

  • Bij levering van artikelen buiten de matentabel waarbij een afspraak is gemaakt dient u van te voren te annuleren door middel van telefonisch contact. Als bij levering van deze artikelen niemand thuis is zijn wij helaas genoodzaakt om bij tweede levering verzendkosten bij te rekenen. Dit wordt op basis van afstand in kilometers bijgerekend. Dit omdat bij deze leveringen altijd telefonisch een afspraak wordt gemaakt voor levering binnen een tijdstreken van twee uur. Dit betekent dat de leveringsdatum en tijd samen met u wordt afgesproken en wij een akkoord van u nodig hebben voor levering.

  • PostNL pakketbezorgers dienen altijd verplicht pakketten aan te bieden aan de voordeur, ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er in een flat geen lift is maar wel een intercom, dan mogen de bezorgers u verzoeken om naar beneden te komen. Bij zware pakketten adviseren wij een lift aanwezig te hebben op locatie.


Ik wil een artikel nu bestellen, maar pas later geleverd krijgen. Kan dit?

Dat kan! Hiervoor kan je het beste contact opnemen met ons zodat we dit in jouw order kunnen verwerken.

Bestellingen onder de 50,- euro

Kleine pakketten die geleverd worden door DHL/POSTNL/UPS/DPD brengen wij € 6,95 bezorgkosten in rekening bij aankopen onder de 50,- euro.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Kubus Wonen heeft een vestiging in Culemborg waar onze showroom en magazijn is gevestigd. Indien uw artikelen van uw bestelling binnen zijn gekomen in ons magazijn, neemt één van onze medewerkers van Kubus Wonen contact met u op voor het maken van een afhaalafspraak.

Verzending & Bezorgen outlet-showroom modellen

Koop je bij Kubus Wonen een outlet- of showroom model? Dan kun je deze gratis afhalen in onze winkel / magazijn in Culemborg of voor meerprijs door ons lasten bezorgen. Bezorgkosten zijn in dit geval afhankelijk van uw aankoop.