Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klachtenprocedure

Wij bij Decozit vinden het erg belangrijk dat we kwaliteit en service waarborgen. Het kan zijn dat u vooralsnog een klacht ervaart bij Decozit. Natuurlijk willen wij er alles aan doen om deze klacht voor zowel u als ons op te lossen en om er voor te zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeurd. Wij vinden onze klanttevredenheid erg belangrijk en zien uw klacht daarom ook als een verbeterpunt en kijken er naar uit om dit zo snel mogelijk te verbeteren.

Hoe worden klachten behandeld?

  • Wij zorgen voor een snelle en sociale communicatieproces. Dit betekent dat wij uw klacht z.s.m. zullen beantwoorden.
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om de oorzaak te bespreken en leggen direct te beste oplossing voor.
  • Wij vragen om feedback met betrekking tot de klacht.
  • Wij gebruiken de ervaring en feedback om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Klachtenformulier