Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Garantie

Wanneer heb ik garantie?

De Garantie geld op alle producten binnen onze collectie met uitzondering van showroommodellen en outletartikelen. Garantiemeldingen moeten gemeld worden binnen de garantieperiode. Een klacht binnen de garatietermijn maar buiten de Alle voordelen op een rijtje:
  • Bij Decozit heb je minimaal 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.Bij Decozit heb je recht op vervanging of reparatie indien gebreken.
  • Bij Decozit betaal je geen verzendkosten voor omruiling en reparatie.
  • Bij Decozit ben je zeker van je aankoop omdat wij CBW-erkend zijn.

Functioneert een product niet goed doordat het niet compleet of kapot is, dan heb je recht op garantie. Het defect mag niet ontstaan zijn doordat het product anders gebruikt is dan de bedoeling is.  

De garantie is niet van toepassing op:

  • Producten die uitgesloten zijn van de garantie. Dit wordt aangegeven door onze verkopers of op de productpagina.
  • Schade als gevolg van onjuist gebruik. • Artikelen waar normale slijtage te zien is.
  • Gebruikerssporen zoals plooien, verkleuring door zon- en daglicht.
  • Producten waar veranderingen / reparaties of wijzingen aan zijn gedaan door derden die niet geadviseerd zijn door Decozit. 
  • Beschadigingen en mankementen die bij aankoop al bekend waren. Bijv. showroommodellen of outlet artikelen.
  • Producten met mankementen en/of beschadigingen die één maand na levering worden gemeld die bij levering aangetoond hadden kunnen worden.

Hoe meld ik mijn klacht als ik garantie heb?

Voor een garantiemelding binnen de 14 dagen retourtijd kan je gewoon een retourmelding starten. Voor garantiemeldingen buiten de 14 dagen retourtijd kan je een mail sturen naar onze klantenservice.

Vragen?

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben met bovenstaande informatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice en vernemen wij deze graag van u.